Reklamacje i Zwroty

Łapcie garść najważniejszych informacji na temat reklamacji i zwrotów!

1. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupiony u nas towar był towarem bez jakichkolwiek wad.
2. Jeżeli towar ma wadę, możecie złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany towaru wadliwego.
3. Reklamacje należy składać elektronicznie na adres: biuro@naptune.pl lub pisemnie Naptune sp. z o.o., ul. Mokotowska 15A /1B, 00-640 Warszawa.
4. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym (czyli wskazaniem osoby składającej reklamację, żądaniem sposobu załatwienia reklamacji oraz wskazaniem wady towaru).
5. W ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkujemy się do żądania o rozpatrzeniu reklamacji i poinformujemy w wiadomości wysłanej na adres podany w reklamacji.
6. Kupujący może odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przesyłki.
7. Aby zwrócić zakupiony towar należy wypełnić formularz zwrotu i przesłać skan na adres: biuro@naptune.pl, a oryginał dołączyć do przesyłki.
8. Towar, w stanie nienaruszonym, należy odesłać na adres siedziby firmy tj. Naptune sp. z o.o., ul. Mokotowska 15A /1B, 00-640 Warszawa.
9. Środki zwracamy niezwłocznie, nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji zwrotu towaru i nie wcześniej niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zwracanego towaru. Standardowo, płatność zwracamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy zakupie.

Więcej szczegółów znajdziecie w naszym Regulaminie oraz w Polityce prywatności.
Masz pytanie? Napisz do nas na adres: biuro@naptune.pl

Naptune Team 🤙

COPYRIGHT © 2022 NAPTUNE sp. z o.o.